Ansatte

Marie Dullerud

Stilling: Daglig leder
959 97 996

Utdannet førskolelærer ved Hamar lærerhøyskole, har tillegg videreutdanning i grunnfag Friluftsliv og Utviklingsstudier.Hun har tidligere jobbet som ped.leder i to barnehager i Oslo.

Marianne Rybakken Dahl

Stilling: Pedagogisk leder
456 11 134
dahl.marianne@yahoo.no

Marianne er utdannet barnehagelærer og jobber 100 % som pedagogisk leder i barnehagen. Hun har tidligere jobbet i Båthavna barnehage på Gjøvik. Marianne er kreativ, aktiv, positiv og en god dyrevenn

Nanna Elje Lindborg

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Mari Lønstad

Stilling: Barnehagelærer
478 27 150
marilonstad@live.no

Utdannet barnehagelærer ved Høgskolen i Hedmark 2017 med fordypning i "Natur og bevegelse".

Ingrid Dullerud

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Ingrid har drevet barnehagen i 15 år. Ingrid er utdannet barnevernspedagog, og har i tillegg fordypning i naturfag fra Hamar lærerskole, førskolelinja og 15 vekttall i natur og gårdsbarnehage.

Amalie Strengen Karlsen

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Jobbet som assistent i Lunde Gårdsbarnehage siden høsten 2011. Har gått på Valle vgs. Amalie er veldig flink med hester, og har hovedansvaret for tema hest sammen med ungene.

Andre ansatte

Webansvarlig Lunde Gårdsbarnehage

Stilling: Annet

Tone Ranheim

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Tone jobbet tidligere hos oss 1 dag i uka, men nå er hun vikar ved behov. Hun er tidligere sykepleier. Tone elsker å være ute og på tur, er en ekspert på sopp og er den som har oversikt på kjøkkenhagen vår.