Offisiell åpning av barnehagefjøset vårt!

Mandag 26.november hadde vi i Lunde Gårdsbarnehage offisiell åpning og feiring av barnehagefjøset vårt.

Mandag 26.november hadde vi offisiell åpning av barnehagefjøset vårt. Ordføreren, to representanter fra barnehagetjenesten, Grønn Omsorg og en reporter fra Oppland Arbeiderblad var tilstede. Små og store i barnehagen hadde kledd seg i sin fineste dress, nemlig Felleskjøp dressen!

Først holdt Marie en liten tale, før ordføreren tok over med tale, blomst og klipping av snora. Stor stas! Når vi kom inn i fjøset fikk alle Mozell i champagneglass og det var moro for de minste. Vi viste gjestene rundt, før det bar opp til barnehagen der det ble servert hjemmelaget elgsuppe med saft til. Nam! Til sist var det kaffe og kaker til alle mann.

En vellykket og morsom feiring for alle og enhver, bilder kommer i OA de nærmeste dagene:)